reklama

Priateľstvo

Priateľstvo… Nekonečné, najlepšie, pravé. Pocit, že máte komu dôverovať a zveriť mu všetko čo vás trápi, čo máte na duši…

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

Keď som nastúpila do prvého ročníka na strednej, bola jeden z prvých ľudí, čo som spoznala. Sadla si ku mne, odvtedy sme na všetkých delených hodinách sedávali spolu. Mali sme sladkých štrnásť, výborne sme si rozumeli, dopĺňali sme sa. Netrvalo dlho a stali sa z nás super kamarátky. Dvojica Z + K známa výbuchmi smiechu, večne dobrou náladou, snívaním o nemožnom, chvíľkovými zlými náladami, spôsobovanými kým iným, ako nesplniteľnými láskami. Ešte v lete by som povedala, že to nikdy neskončí… 

Neviem, čo sa stalo… Možno to bude tým, že sme úplne zmenili spôsob života. Ja som začala chodiť po večeroch von, ona nemohla. Ja som si začala užívať život bláznivej a šialenej šestnástky, taký, po akom som túžila. Ona si našla priateľa a prestávky, počas ktorých sme sa vždy spolu prechádzali po škole, venovala jemu. Naše životy sa zmenili, každý iným smerom. To, čo sme mali spoločné, tú detinskosť a naivitu, sme obe pochovali. Ostali mi krásne spomienky a predstava, že to všetko skončilo, mi tisne do očí slzy.  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viackrát sme sa snažili nejako to urovnať, no obe máme iných kamarátov, iné záujmy. Už to nie je ona za kým utekám keď mám niečo nové. Takisto ako ja nie som prvý človek za ktorým uteká ona. Stále ju mám rada, snáď sa to urovná… nechcela by som aby všetky tie roky zapadli prachom a zmenili sa čisto len na spomienky…  

Zuzi, mám ťa moc moc rada…

Karolína Vnučková

Karolína Vnučková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

je ťažké povedať, kto som, keď to vlastne ani sama presne neviem. som taká bláznivá šestnástka, ktorá sa snaží nebrať život až tak vážne... koniec koncov, žijeme len raz, nie? Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu