reklama

Princ, ktorý nechodí

Veď ja sama vlastne neviem, čo chcem. Alebo to viem až  priveľmi presne?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Niekedy si želám, aby som bola sama. Bez všetkých, aj keď samota je zlá. No chcem vnímať aspoň raz za čas len svoje myšlienky a počúvať to, čo mi šepká srdce. Ležať v tráve pri rieke a rátať, koľko divých kačiek mi preletelo nad hlavou, trhať voňavé lúčne kvety do kytice a dýchať čerstvý jarný vzduch (ešteže nie som alergik, to by som si musela vziať ešte dva balíky vreckoviek).

Nemať neustále na mysli, že ma doma niekto čaká, že keď sa vrátim, začne znova ten istý kolotoč. A nebaví ma to. Každý deň zažívať presne ten istý stereotyp, vždy a nikdy inak. Už aj pocit "dežavú" je preč, proste som si naň zvykla. Unudená sa vrátim zo školy, hodím tašku do kúta a čakám, že ma niečo vytrhne z toho začarovaného kruhu. Ani neviem, čo by to malo byť, aj keď dúfam, že mi zazvoní mobil a na druhej strane sa ozve jeho hlas. O koho ide? To sama neviem... Proste by to bol môj princ na bielom koni. Nie, na bielom nie, lebo ten prišiel, vytrhol mi srdce, hodil ho na zem a zadupal. Chcem princa na čiernom koni, tie sú aj tak krajšie. A ani princ by to nemusel byť, hlavne, aby ma mal rád. So všetkými nedostatkami, veď každý má svoje. Bola by to krásna predstava, mať niekoho, o kom viem, že mu na mne záleží. No, "chybička se vloudí": odkiaľ by ten neprinc-záchranca na čiernom koni vedel moje číslo na mobil? Asi som zase ukázala, aká som naivná...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Možno by som raz mala vybehnúť na ulicu v daždi, aby mi nejaká masívna kvapka treskla do hlavy a prinútila žiarovku tam dnu, aby sa zapla. Ten istý elektrický výboj by snáď prinútil aj moje oči, aby odstránili tú ružovú záclonu. Vtedy by som si asi uvedomila, že také niečo nie je pre mňa. Veď láska je len pre tých vyvolených, ktorí si ju zaslúžia. A ja pravdepodobne nepatrím medzi tú hŕstku šťastlivcov. Možno som na zozname čakateľov... A možno nepozerám tam, kam mám. Veď jeden človek múdry preveľmi raz povedal niečo, čo skrátene znie asi takto: "Na svete je minimálne päť ľudí, ktorí na teba myslia predtým, než zaspia a minimálne jeden by za teba aj zomrel. Ty však plačeš pre toho, kto ti za to nestojí a nevšímaš si toho, kto plače kvôli tebe a stál by za to..." A je to svätá pravda. Lenže ako môžem vedieť, že práve ja nie som tá pravá pre toho, za koho plačem... Veď možno aj on pre niekoho plače a nevšíma si mňa plačúcu niekde v kúte. Aj keď ja už neplačem... Už nikdy pre chlapa neobetujem ani jednu jedinú slzu. Načo sa ľutovať? Nemá to zmysel robiť zo seba chúďatko, aj tak si to nikdy nevšimne. Pretože chlapi si málokedy vidia ďalej od nosa. Teda, nie som žiadna feministka ani nič podobné, ale je to tak.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Počkám si... Koniec koncov, šestnásť rokov som už čakala. Len dúfam, že mi nie je súdené čakať ďalších šestnásť. To by bolo naozaj nespravodlivé. Aj keď, kto som ja, že vravím, čo je a čo nie je spravodlivé? Život je niekedy zvláštny. Dokáže sa zo sekundy na sekundu obrátiť o stoosemdesiat stupňov. Možno stretnem moju lásku niekde na ulici, keď budem plakať nad svojím zbabraným životom. A potom prestanem blog zaplavovať depkovými článkami, lebo sa budem cítiť ako balónik naplnený héliom. Budem lietať k výšinám a nemyslieť na to, že prasknem, ak vyletím privysoko. Pretože je lepšie užiť si život a nič neľutovať, ako sedieť v sedemdesiatich na lavičke pred domom, sledovať mladých ľudí a povedať si: "Bože, keby som bola znova ako oni, veľa vecí by bolo inak..."

Karolína Vnučková

Karolína Vnučková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

je ťažké povedať, kto som, keď to vlastne ani sama presne neviem. som taká bláznivá šestnástka, ktorá sa snaží nebrať život až tak vážne... koniec koncov, žijeme len raz, nie? Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu